Alla inlägg den 8 oktober 2023

Av Niclas Bernhardsson - 8 oktober 2023 23:00

Söndag och jag hann med att kika lite på kommande tentamen och kände mig till slut väldigt nöjd. Nu gällde det bara att få en klass att vara med i studien men det skulle väl inte bli så svårt, tänkte jag. 

Sedan skulle vi åka och kolla på när gudsonen Gabbe skulle spela basket. Egentligen är han inte min gudson men jag tar mig friheten att kalla honom det ändå. Tror jag är förlåten. 

Han imponerade stort och vad kul att han gillade basket. Imponerande är också den nya hallen i Trosa. Det känns lite surt att jag inte var kvar när den kom men olyckliga omständigheter gjorde att det blev andra planer. Dock så skulle jag aldrig velat varit utan tiden nu på Omega! Galet fina elever i Trosa men det mottagande jag fått i Nyköping slår allting jag varit med om. Jag har alltid haft lätt att skapa kontakter men här är det liksom som man får en hel del gratis då eleverna snackar gott och brett. 

På vägen hem så hoppade vi in hos Rajje och drog fast kassetten på Felix hjul. Det blev bra men jag har en aning om att det går lite trögt. Skall man kanske smörja in hjulet fastän det är nytt? Det är frågan. Sitter någon på svaret så är det bara att hojta till. 

Sedan hem och snart hade jag monterat på hjulet och man måste ju säga att det ser lite maffigt ut med tre cyklar i bredd. Tveksamt om alla tre kan köra hårt samtidigt. Det lär blir så sjukt intstängt men med fönster öppna och full fart på fläktarna, så kanske. 

På kvällen så tittade vi lite på teve och sedan låg jag och kollade lite på mobilen och jag kikade lite på Volvos app och sedan lite om min kurs. Blev lite sent. 

   

Stora fina hallen!             Cyklar!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards