Alla inlägg den 24 oktober 2023

Av Niclas Bernhardsson - 24 oktober 2023 23:00

Tisdag och idag hade jag simning med en klass så när jag rundade av klassen innan så kommer jag förstås på det och det blir extremt stressigt. Fort, fort och sedan full fart mot badhuset. Killarna var lite sena och det där med raskt takt verkade inte gått in. Det gick dock väldigt bra, när de simmade och sedan var det tjejernas tur och även där gick det smidigt. 

Jag avslutade med lite volleyboll och det blev en hel del roliga bollar. Vi körde på liten plan och kanske var det just det som gjorde att det blev bra spel. 

Sedan full fart hem och hemma så åt vi lite fort innan det var dags att förbereda sig inför den årliga Spökjoggen, som klubben arrangerar. Nu har vi Laura, i klubben, som är den som håller i det men jag och Ullis är med och hjälper till med diverse saker som till exempel en hel del inköp av både godis och läskiga prylar. 

Vi kommer fram i god tid och det blir rätt lugnt på slutet. 

Riktigt kul att se att det kommer en hel del nya och väl på plats ser det bra ut och den här gången så hjälpte Ullis och jag till vid själva "tävlingsområdet". Det vill säga både start och mål. 

Jag spökade ut mig själv och blev riktigt nöjd, det var för övrigt Ullis som hjälpte till med det mesta av sminkningen. 

Väl hemma så var det bara att tvätta av sig och sedan blev det lite teve. Kommer inte riktigt ihåg vad vi tittade på men det blev något avsnitt av Robinson på slutet. 

 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards