Alla inlägg den 25 oktober 2023

Av Niclas Bernhardsson - 25 oktober 2023 23:00

Onsdag och idag gällde det att allt skulle fungera då det skulle in tre klasse, uppdelat på tjejer och killar, på badhuset under förmiddagen. Dock skulle jag få hjälp av en kollega så det borde vara lugnt.

Jag inser att jag skulle få stressa alltför mycket om jag först åkte till skolan så jag tog bussen förbi badhuset direkt och på samma buss sitter ett gäng killar som ingick i första gruppen som skulle simma.

Första gruppen och det var lugnt och sedan kom tjejerna men var var kollegan? tänkte jag. 
Minsta strul i killarna omklädningsrum, när tjejerna var inne och simmade vore ju mindre bra. 
Jag fick springa emellan hela tiden och kolla och sedan fick jag ett sms där kollegan undrade om hon skulle komma. 
Lätt upprörd så var det bara att fortsätta kämpa och uppenbarligen var jag inte tydlig nog.

När sista klassen är klar så är jag helt slut då jag varit på helspänn i flera timmar.

Väl tillbaka på skolan har jag huvudvärk och börjar undra om jag är sjuk eller bara varit spänd för länge.

Jag har sedan en vanlig lektion innan jag faktiskt skall tillbaka till badhuset för resurssimning.  
Där har jag några elever som missade simningen på förmiddagen och det gick bra.

Väl hemma så pluggade jag lite och tog igen mig.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards