Alla inlägg den 12 oktober 2023

Av Niclas Bernhardsson - 12 oktober 2023 23:00

Torsdag och jag akommer inte riktigt ihåg om det var någon klass som hade orientering men i övrigt var det badminton och dans. Som vanligt var jag lite kaxig och utmanade eleverna. Min blygsamhet förhindrar mig att säga hur det gick, ha ha!

På sista lektionen så snor ett helt gäng elever min telefon och de ville att jag skulle kolla på bilderna och det var omöjligt att bli arg på dem. Herregud, vad gullig inspelning och jag kände att mitt hjärta smälte! :-) Jag var bästa idrottsläraren ever och någon protesterade och jag var istället världens bästa lärare oavsett ämne och det var det typ tio hoppande spralliga tjejer på videon. 

Sedan fick jag svar om min reklamation och den gick igenom och de skulle skicka en ny slang och det var ju kul. Man kan tycka att det inte är något att bråka om en slang och det var det ju inte heller. Nöjda kunder verkar vara deras melodi.

Ullis och jag avslutade med en längre promenad på kvällen och det var skönt då det inte blev någon annan träning. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards