Alla inlägg den 26 oktober 2023

Av Niclas Bernhardsson - 26 oktober 2023 23:00

Torsdag och idag skulle det bli lite lugnare på simfronten och det kändes skönt. Kände dock fortfarande av lite i huvudet så kanske var det en liten förkylning på gång. 

Vi styrde även om så det inte skulle bli alltför stressigt så när jag hade haft min simning så fick klassen efter ledigt. De blev nog inte alltför ledsna. 

Sedan hem och jag fastnar lite i en eventuell missad betalning och försöker kolla upp det. 

På bussen hem så chillar jag lite och försöker även plugga lite innan jag somnar och blir som vanligt sjukt groggy när jag skall upp och iväg hem. 

Det blir lite pluggande men jag kände att jag behövde träna lite så det blev en halvtimme i alla fall. 

På Primetime så klarade jag de elva frågorna men tror ni inte de lagt till en extra. Surt och den åkte jag på förstås. Jag vann i och för sig sju kronor för några dagar sedan så jag har äntligen spräckt 300 kronorsvallen, nice. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards