Alla inlägg den 3 oktober 2023

Av Niclas Bernhardsson - 3 oktober 2023 23:00

Tisdag och nu har det gått några dagar så bloggande skedde ganska långt efter. Det gör att det blir lite kortfattat.

Jag fortsatte min inbjudan till Spökjoggen och på skolan så körde en klass prov i orientering. Jag blev lite förvånad att några duktiga elever hade lite spridda skurar på en svår bana vilket gjorde att jag misstänkte att jag slarvat med bansträckningen. Misstanken stärktes då det var extremt svår terräng och svårt att ens gå där. Det fick jag kolla upp lite senare men just då, där och då, hade jag inte hunnit kollat av resultaten ordentligt ännu. 

Sedan hem och hemma hade jag och Ullis ett litet speciellt möte som jag inte skriver mer om än så här. I alla fall inte just nu. 

Jag fick ut inbjudan till Spökjoggen och den fick bra spridning. Så kom gärna och var med och spöka ut er tisdagen den 24:e oktober. Vi samlas vid trappan till löparspåret i Trosa. Alldeles intill nya kyrkogården. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards