Alla inlägg den 13 oktober 2023

Av Niclas Bernhardsson - 13 oktober 2023 23:00

Fredag och jag hade som vanligt lite sovmorgon men jag kände mig seg. Jag har nog börjat slarva lite med kosten och efter sista förkylningen så har jag inte riktigt kommit igång. 

Det blev lite matcher i badminton igen och frågan är om jag inte kör för hårt med eleverna. De kanske skall tro att de ändå har en chans. Nu smashar jag hej vilt. Ibland är det dock svårt att hålla igen och det går liksom per automatik. Det påminner mig om när jag och lillebrorsan var rätt små. Eller jag var förstås sex år äldre och nästan fullvuxen. Vi spelade lite tennis med hans kompisar och det kommer en höjdare och jag vet förstås att jag skall ta det lugnt men av ren reflex så smashar jag och träffar lillebrorsan rakt i huvudet. Han ser groggy ut och snurrar lite och verkar borta i några sekunder innan han åker i backen men inte så jag riktigt vet om han tuppade av. Svimmade du? frågade jag. -Jag vet inte riktigt, fick jag till svar. Ojdå! Det var en riktig bra träff och han hann inte reagera. 

Sen var sista lektionen klar och jag röjde undan lite. 

Jag mötte upp Ullis och vi hade tänkt att springa lite men ingen var supersugen faktiskt. 

Det slutade med att vi åkte och käkade lite och handlade sedan. 

Sedan hem och vi åt som vanligt godis och kände oss ännu segare. Nu måste jag verkligen börja tagga till. Imorgon är det Ironman på Hawaii för damerna också. Jag tror att Lisa Nordén kan överaska. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards