Alla inlägg den 16 oktober 2023

Av Niclas Bernhardsson - 16 oktober 2023 21:45

Måndag och det var bara att knata sig upp. Jag kände mig lite småseg men tänkte väl att jag bara låg efter lite i sömn. 

Jag fick dock vakna till då det var en ny busschaufför och han låg lite efter i schemat så jag fick gå en bra bit och varför inte, tänkte jag. Jag var ju ändå med i en stegutmaning och jag har ju tränat dåligt på slutet så lite steg är ju aldrig fel. 

På skolan var det bara en lektion och jag försökte få ordning på alla simtider och det var lite bökigt. Eleverna måste ju få informationen och helst så även föräldrarna ser det. Vi avslutade med möte och jag känner mig lite låg. F-n, börjar jag bli sjuk, tänkte jag. 

Jag försöker komma iväg fort till bussen men det blev rätt sent hem i alla fall. 

På bussen hem så började jag att plugga lite och nu blev det på en gammal kurs, som inte riktigt är klar. Det är en kandidatkurs och det är ju lite surt att den legat och skräpat ett tag. 

En kollega undrar lite om jag har en sladd till jobbet och jag skriver att jag tyvärr inte har det men visar något alternativ. 

Vi tittar förstås på Kompani Svan och det är roligt som vanligt. 

När vi skall sova så ser jag av en händelse att det är sista dagen att söka till VAL och jag får panik! Jag försöker söka men då visar det sig att det stängde klockan 22.00 och jag sökte försent... Men vad f-n! Jag kunde dock söka lite annat och det gjorde jag förstås. Lite stressigt. 


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards