Alla inlägg den 17 oktober 2023

Av Niclas Bernhardsson - 17 oktober 2023 23:00

Tisdag och jag kände mig riktigt trött, då jag vaknade.

Jag ser att vågen står framme och jag skulle egentligen vägt mig igår men då jag både ätit och klätt på mig så hoppade jag det. Nu var det samma sak men jag kan väl dra bort något kilo då, tänkte jag. Upp på vågen och vilken käftsmäll. Jag har ju tappat det totalt och vågen visade 94.0 kilo, det hade jag inte riktigt väntat mig. Jag var i hyfsat form för bara någon månad sedan så nu måste jag ta tag i det här.

Det var värsta segheten och jag fick springa lite lätt till bussen. 

När jag kommer fram till Centralstationen så går jag som vanligt till nästa hållplats och jag ser att det ser riktigt fint ut där bussen skall komma ifrån. En regnbåge från ingenstans. 

På skolan så kämpar jag på men jag måste ha något i kroppen för när det är lunch så känner jag mig varm och en elev säger att jag är röd. Ojdå! Så varm känner jag mig inte men uppenbarligen har jag något i kroppen. Jag tar mig igenom sista lektionen och sedan försöker jag plugga lite på bussen hem men det är segt och när jag går från bussen är jag som en zombie och jag förstår att jag har något skit i kroppen och får ställa in kvällens löpträning. Jag kan knappt gå hem från bussen. 

Ullis och jag kör Robinson för hela slanten och betar av typ 4-5 avsnitt och även första avsnittet på Estonia. 

 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards