Alla inlägg den 28 oktober 2023

Av Niclas Bernhardsson - 28 oktober 2023 23:00

Lördag och efter lite frukost så var vi då igång och vi röjde först lite i huset men det är svårt i källaren då vi magasinerat sjukt många böcker i garaget. Det gick dock hyfsat bra och tids nog kommer det nog att bli bra.

Sedan ville vi träna och vi åkte sedan ut till Stensund och bytte om. Det skulle bli ett skogspass och jag fick ligga först då jag var rätt stel. Det kändes riktigt dåligt, initialt, men släppte efterhand. Trodde faktiskt inte ens att jag skulle kunna springa så jag blev nöjd.

Jag låg på för att vi skulle bada efter och snart så hängde Ullis också på och gjorde det sjukt mycket bättre. Som vanligt så protesterade mitt köldskadade finger och innan jag ens var i vattnet så var det vitt. Jag kom i vattnet men upp nästan lika fort då jag fick vansinniga smärtor i fötterna. Badade gjorde jag dock men inte så länge…

Mot kvällen så chillade vi lite och tittade en hel del på teve, funkar det också.

Just ja! Jag tror jag hittade felet med en lampa som hela tiden smällde av. Det var lite eltrådar som smälts samman och när jag försökte montera bort dem så föll nästan allt itu så den hade nog gjort sitt.


 

Kall

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards