Alla inlägg den 23 oktober 2023

Av Niclas Bernhardsson - 23 oktober 2023 23:00

Måndag och idag var det viktigt att få ut all information om simningen. Som tur var så har jag lite luckor idag så det var bara att sätta sig och lägga ut det. 

Sen var det full fart och jag hann inte ens med att ringa något privat samtal eller jag försökte i alla fall. Tror jag satt i telefonkö i 40 minuter bara för att bli vidarekopplad då de skulle byta elmätare i huset. Så trist då jag inte ens visste om jag hade kontaktat dem tidigare. Hursomhelst så kom jag fram till rätt ställe och vi bokade om tiden. 

Möte på det och det blev lite om min simvecka och hur jag ens kunnat få in simning för alla klasser på en vecka är en gåta. De flesta blev på deras ordinarie tid men ibland var mina kollegor schyssta och bytte tid. Väldigt flexibla överlag, i alla fall. 

Sedan hem och Ullis var och tränade och jag försökte få ordning på min trainer men det strulade lite så till slut var det bara att inse att det inte blev något ikväll. Dock spelade jag Primetime och vann sju kronor. Lite chansningar på slutet men någon gång skall ju det lyckas också. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards