Alla inlägg den 2 oktober 2023

Av Niclas Bernhardsson - 2 oktober 2023 23:00

Måndag och jag kände mig seg. Ullis hade visst en liten förkylning på gång och jag kände mig seg och otaggad. Eller skall vi säga oladdad för det var i alla fall klockan. Kompisen Johan hade som vanligt utmanat mig på sin stegutmaning och den hade jag dominerat i och den tog slut igår. När jag kommer till skolan så upptäcker jag att klockan slagit av och det var ju lite surt då jag inte skulle få några steg för nästa eventuell utmaning.

Men varken Johan eller någon annan var supersugen på någon utmaning denna vecka och det passade ju mig bra. Jag tyckte inte det skulle påverka mig men tydligen gör det det. 

Efter skolan, som för övrigt gick bra, så tog Ullis och jag en lite promenad på kvällen. Jag passade på att ladda klockan i några minuter innan. 

Skorna verkar sjunga på sista versen och det var ju skor som jag dessutom lagt åt sidan, för ett tag sedan. Nu kände jag att de började trycka konstigt i hälen. 

Sedan hem och vi köpte lite gott till Kompani Svan som vi förstås tittade på. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards