Alla inlägg den 10 oktober 2023

Av Niclas Bernhardsson - 10 oktober 2023 23:00

Tisdag och stegen tickade in fint till stegutmaningen. Idag blev det återigen lite orienteringsprov men även dans och badminton. Jag var som vanligt lite kaxig och utmanade eleverna och tyvärr var ingen riktigt nära. Vi får hoppas att det kommer senare. Sedan var det full fart till bussen. 

Tyvärr missade jag återigen anslutningsbussen och hade jag hoppat av en hållplats innan så borde jag hunnit till nästa hållplats men då var det försent. 

Jag var sjukt trött då jag steg av bussen men jag hade nog bestämt mig för att springa med klubben. Det hade ju gått ett bra tag och all eventuell skit i kroppen borde varit borta nu. 

Det blir lite mat och sedan försöker jag tagga igång mig men det är segt. 

På plats så joggar jag upp och det känns rätt omgående bättre men när vi kör igång så är jag i kön direkt. Men jag biter mig fast och är nöjd med det. De andra har ju sprungit mer och bättre än mig så det får jag ta. Jag lyckas hålla mig där hela passet men mjölksyran är uppe i halsen på mig och jag får släppa lite, lite på slutet. Väldigt nöjd ändå. 

Jag skjutsar hem Patrik, som är lite nyfiken på en grej, och sedan åker jag hemåt. 

Dusch och sen lite mys i teve-soffan - härligt! 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards