Alla inlägg den 11 oktober 2023

Av Niclas Bernhardsson - 11 oktober 2023 23:00

Onsdag och vi har mer och mer börjat vara inomhus. Det märktes direkt när elever, gulliga dock, börja ta bilder av sig själv med min mobil. I övrigt var det full fart med att rätta alla orienteringsprov. 

Sedan avslutade vi med möte och när det var klart så var det full fart mot bussen. 

Det tar lite tid vid rödljuset så när jag kommer fram till bussterminalen så är klockan redan slagen och jag rushar ut och får busschauffören att stanna för mig. 

Väl på bussen så är det en surrealistisk känsla. Jag ser typ 15-20 stycken leende gamla elever och det blir som mos i huvudet. Vad sjutton är det här? Det var som en film och det blev som om det var ett practical joke. 

Det blev en hel del snack och jag kände mig lite dum som missade en massa elever men jag hoppas, och tror, att de förstår. 

Sen somnade jag till och väl hemma så tittade vi lite på teve men jag fixade också en reklamation på en läckande slang. Jag pumpade i lite luft igen och nu blev hålet mycket större men det nämnde jag också.

Lite surt att jag inte orkade träna men det blev hårt igår. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards