Alla inlägg den 23 oktober 2022

Av Niclas Bernhardsson - 23 oktober 2022 23:00

Söndag och jag sov rätt länge, kändes som jag behövde det och inte var jag något bättre heller. Trist!

Ullis hade stekt lite ägg och det var jäkligt gott att komma upp till det och kaffet var klar - nice!

Efter det så skulle Ullis springa lite och jag tog det lite lugnt och kollade runt lite på cykelskor. Troligtvis till Ullis för jag hade ju redan två par. 

På teven skulle finalen i Stockholm Open börja och sensationen Holger Rune skulle möta Tsitsipas, eller hur han stavas. Holger var grym och jag hoppade lite emellan och lyckades faktiskt komma in i slutet på matchen och kunde se Holger vinna. Grattis, Norge!

Sen åkte vi runt och lämnade lite saker och mös mest hela dagen. Vi gick förstås och postade alla flipbelts, det blev en hel hög faktiskt och nu är det bara enstaka kvar. 

När vi gick in och handlade på ICA Trossen så kom flera gamla elever fram och när en ville kramas så varnade jag honom för att jag var förkyld men det struntade han i. Han ville så gärna kramas, gulligt! Eleverna förklarade hur gärna de ville ha mig tillbaka men jag jobbar ju på en annan skola och har det jättebra, sade jag. Det var ytterligare en skön feedback så något har visst den obehöriga läraren gjort rätt...

Väl hemma blev det lite mys framför teven, har ni hört det förut? :-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards