Alla inlägg den 11 oktober 2022

Av Niclas Bernhardsson - 11 oktober 2022 23:00

Tisdag och lite strul med lås, på skolan, gjorde att jag var rätt trött då jag småjoggade till skolan. Det hade varit rätt intensivt och på slutet så var det ett lås som krånglade och det innebar merarbete. Jag hinner meddela och sen är det bråttom till bussen.

På vägen hem så känner jag att jag skittrött och somnar som en klubbad säl och givetvis spelar det in att jag körde extra långt igår på cykeln.

Ullis var ute och sprang och jag lade mig en stund på sängen och vilade ett tag innan jag tog tag i lite saker som låg efter. 

Vi åt lite grand och sedan åkte jag ned till träningen men tyvärr hade inte orken kommit tillbaka och det gick helt enkelt inte att springa. Jag pratar lite med gänget och det blir lite extra prat med Patrik som vill bolla lite idéer. 

Väl hemma så blev det bara lite lugnt och vi tittade lite på teve. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards