Alla inlägg den 4 oktober 2022

Av Niclas Bernhardsson - 4 oktober 2022 23:00

Tisdag och det var väldigt segt på morgonen och när jag kom fram till skolan så var det flera som undrade hur jag mådde. De hade säkert märkt av att jag var riktigt låg igår och det är ju omtänksamt. Jag förklade att jag varit utan hjärtmedicin och när man tänker efter så låter det ju rätt allvarligt men det är ju inte livshotande men det kan ju inte de veta. När jag väl fick fart på kroppen så var det helt okej men det var många lektioner och jag fick slita. En kollega tyckte jag skulle gå hem men det var inget alternativ för mig. När det börjar närma sig slutet på jobbdagen så hör älsklingen av sig och det visar sig att hon har ett ärende i stan och hon kan vänta på mig. Givetvis! F-n vad härligt! 

Jag hämtar mina grejer och går ned till Statoil, där hon väntar. 

Vi passar på att äta lite på Jureskogs och det var väl ingen höjdare. Lite bränt och småtorrt och kanske har de tappat stinget. Det var inte något folk alls heller. Det positiva var att maten kom väldigt fort men det kanske inte var så konstigt. 

Sen en sväng på Rusta och vi köpte lite förbrukningsartiklar och jag hittade även några roliga strumpor som jag inte kunde motstå. 

Väl hemma så sprang jag in på Apoteket och nu fanns medicinen hemma och det var ju bra. Jag drog igång lite saliv i munnen och svalde en tablett direkt men jag fick ställa in dagens träning, förstås. Lite sug fanns på att ta ett kallbad men det blev istället hemma och jag tjatade lite på Ullis om vi inte skulle åka lite motorcykel och det blev en liten tur faktiskt. Det är ju så himla kul! Nu kanske jag slangar ur det sista och fyller på med ny fräsch bensin. 

Efter turen så blev det lite teve och vi såg programmet med Gunde Svan, riktigt kul och jag längtar redan efter nästa program. Jag vet inte vad det är med Gunde men det han gör blir kul att titta på. Sen kanske de har mjölkat ur lite väl många säsonger av Fångarna på fortet men skulle man fått chansen så hade man ju själv ställt upp. Tror jag... Hjälp!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards