Alla inlägg den 13 oktober 2022

Av Niclas Bernhardsson - 13 oktober 2022 23:15

Torsdag och det var som vanligt lite segt att komma upp men snart skulle man sitta på bussen och sova. Tänkte jag i alla fall... Jag märker ganska omgående att bussen svajar sida till sida och chauffören har klara problem att hålla den stadigt på vägen och han kör kontinuerligt från kantlinje till kantlinje och i mitten är det räfflade linjer och ljudet var obehagligt. 

Väl framme så var man förstås sen och jag missade nästan den sena bussen då han både var långsam och osäker. Ingen sömn för mig direkt.

Bara två lektioner men jag fick ändå vara på tårna, kul!

Sen hem och väl hemma var jag helt slut och jag vilade lite innan jag packade väskan då Ullis och jag skulle springa på Stensund och sen bada.

Jag är några minuter före Ullis och försöker få igång kroppen men det händer ingenting och det känns som jag förstört hennes pass för det går bara inte att springa. 

Sen kommer Ullis och det är bara att tvinga igång kroppen och hoppas att det släpper. 
Det går lite stelt men rätt snart känner jag att jag absolut får slita lite men inte så himla mycket och det går bara bättre och bättre. Byxvalet kunde dock varit bättre och jag börjar känna av jägarlår mot slutet och när vi är tillbaka vid bilen så stannar jag. Slut av bäde längd och smärta. 
Jag sätter mig och väntar på att Ullis skall bli klar och svetten gör förstås att jag sitter o blir kall och badet, när Ullis, kom var tufft. Jag klarade bara tio sekunder och det fick räcka. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards