Alla inlägg den 25 oktober 2022

Av Niclas Bernhardsson - 25 oktober 2022 21:00

Tisdag och jag var fortfarande rätt förkyld men jag orkade ändå jobba och när jag väl var igång så märktes det ingenting. Idag var det Spökjoggen, som klubben arrangerar, men jag och Ullis stod lite tillbaka då jag mått lite sämre på slutet. 

När jag kommer hem så är det rätt bråttom och jag är lite inne på att skippa min tänkta spökmålning men sen ändrar jag mig och kladdar på mig lite snabbt. Det var lite ovant men rätt kul och hyfsat bra resultat va? :-)

Sen var det dags och när vi kommer till spåret så är det lite ajdå! Det lyser inte alls från elljusspåret men det var ju extra läskigt så det var bara att gilla läget. Bara hoppas löparna inte trampade snett. 

Spökjoggen var uppskattad och det lär bli ett bestående inslag. Nästa kommande event släpper jag dock inte ifrån mig och det är Nyårsjoggen. Den ser jag verkligen fram emot men frågan är om jag ens får springa två veckor efter operationen. De skall ju in i ljumsken och man får inte anstränga sig i början. Två veckor är ju ändå en tid. 

Läskigaste, för mig, var nog ändå efteråt. Då man skulle ha bort färgen...

 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards