Alla inlägg den 31 oktober 2022

Av Niclas Bernhardsson - 31 oktober 2022 23:00

Måndag och det var med viss oro jag åkte till jobbet då jag hade det så jobbigt igår men snart var jag igång och jag var nog den som var piggast. Studiedagarna brukar vara nyttiga men jobbiga fast jag hade inga problem och när jag gick till bussen så såg jag att jag nog missade den tänkta anslutningsbussen så jag tänkte uträtta ett ärende då jag ändå hade tid över. När jag kliver av bussen så står en Trosa-buss startklar och jag rusar istället dit. Den stod inte med på listan då jag kollade på hemsidan. Skumt!

När jag kliver av bussen så har jag förstås sovit ett tag och nu är jag segare igen men snart så sitter jag på cykeln och jag kör på. Det blir 70 minuter och förutom skav i rumpan så känns det riktigt bra. Vad skönt! tänker jag. Jag är igång igen. Sen blir det Major Svan och det är riktigt kul. Har ni inte sett det ännu så är det bara att ratta in Discovery plus. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards