Alla inlägg den 15 oktober 2022

Av Niclas Bernhardsson - 15 oktober 2022 23:00

Lördag och jag sov ut ordentligt och när jag kom upp så hade Ullis löpt amok i huset och röjt lite överallt. Jäklars vilken fart! Hon var verkligen på gång och det smittade förstås av sig. Snart var jag också med och röjde. Sen fick vi höra att Tim och Cilla ville ha skjuts och jag såg att jag nog kunde klämma in ett cykelpass innan och sade att jag kunde ta det och hoppade på cykeln och körde ett pass på Tick tock-banan, den är typ 20 kilometer och relativt platt. Som vanligt så hade jag tt-cykeln men inte sjutton sitter jag i tempoställning för det. Jag måste snart börja träna upp mig för den ställningen så det inte blir som sist. Jag satt nog upp 70 % av tiden. 

Det blev runt 190-200 watt i snitt och sen in i duschen. Bra pass och jag kände mig stark rätt igenom. 

Efter avlämning på järnvägsstationen så var det lite paus hemmavid och det var mysigt. Ullis hade fixat lite då jag var borta och det var en trevlig överraskning. :-)

Sen fortsatte vi lite på tomten och jag hann även fixa lite med mina inlines-hjul. Tyvärr fick jag hjärnsläpp och försökte få på hjul med mikrolager så de får jag packa ihop igen och det slutade med att jag fick sätta på 84mm-hjul istället och det är bara hoppas det blir bra. 

På kvällen så blev det lite teve-mys. Imorgon fortsätter röjandet och förhoppningsvis orkar jag hänga med Ullis på hennes långpass. Väldigt kul att hon börjat blogga igen också. Titta gärna in vettja! :-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards