Alla inlägg den 3 oktober 2022

Av Niclas Bernhardsson - 3 oktober 2022 23:00

Måndag och det skulle bli ytterligare en dag utan medicinen men idag skulle jag kunna hämta ut den. Jag var riktigt trött på morgonen men när väl lektionerna var igång så fungerade allt riktigt bra. Det blev dock värre efter lektionerna, när jag kom ned i varv. Då pep klockan konstant för alltför låg puls och för första gången kände jag verkligen av extraslagen och det kändes rätt olustigt i hjärttrakten. Under typ en halvtimme var pulsen konstant mellan 34-38 slag i minuten fastän jag ställde mig upp och försökte få fart på hjärtat. 

Jag gick tio minuter tidigare för att verkligen hinna med bussarna och när jag kommer fram till apoteket, i Vagnhärad, så har de inte fått medicinen och det är så irriterande. Han sade att det skulle komma imorgon och det är bara att acceptera. 

Jag gick och köpte lite till maten men det smög in sig en hel del socker, då jag var så låg, och det brukar ju bara bli värre i slutänden. Nåväl, det fick bli en sådan dag. 

Vi tittade lite på teve och sen bokade vi faktiskt en solresa i vinter. Det blir något att längta till. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards