Alla inlägg den 17 oktober 2022

Av Niclas Bernhardsson - 17 oktober 2022 23:00

Måndag och det var dags för en ny arbetsvecka. Nu var det dags att introducera gymnastiken men hur skulle det gå då jag fortfarande kände av gårdagens löpning big time? Jag beslöt, för allas bästa, att skjuta på den en eller två lektioner. Det kändes som om jag skulle kräkas om jag tog i lite grand och bara tanken på att snurra i luften... Nä! 

En klass fick jag dock hålla vad jag lovade och givetvis var det några som jag var tvungen att visa och det var en nära döden-upplevelse. Hela världen snurrade i några sekunder då jag hade landat. Lilla korset var helt omöjligt. 

Sen lite möte och snart var jag på bussen och sov som vanligt. Jag sov hårt då klockan ringde och det var snart dags att kliva av bussen och jag var lite smågroggy då jag var hemma. Ullis var i röjartagen och jag monterade upp en skohylla. 

Sen gick timmarna och idag fick bli en vilodag. Vi avslutade med lite teve och det blev fantastiska Major Svan och sen även ett avsnitt av Expeditionen. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards