Alla inlägg den 30 oktober 2022

Av Niclas Bernhardsson - 30 oktober 2022 23:00

Söndag och jag bloggade nog lite för tidigt igår kväll då jag brakade totalt då. Det blev som om jag tagit ut mig för mycket och det blev en lång dag. Jag mådde riktigt dåligt och trots att jag sov bra så vaknade jag upp nästintill på samma sätt och verkligen kände hur konstigt det kändes i bröstet. Det var som det var extraslag konstant och även på ett sätt som inte syresatte tillräckligt. Det blev inte bättre så jag passade på att försöka ta fram mina kursböcker och började plugga då Ullis var ute och sprang. Förut så har det ju varit bra att träna då jag varit låg men nu var det så illa så det verkade inte ens finnas en chans. Jag gick i ultra-rapid men plugga kunde jag. 

Det gick hela tiden bättre att plugga så jag bara fortsatte och fortsatte. Tanken var först att skjuta upp det tills jag hade lov men då jag ändå låg efter och inte visste hur jäkligt det var så var det ju en bra dag. 

Först på kvällen började obehaget att släppa och det var skönt. 

Vi avslutade kvällen med lite teve och såg på ett avsnitt av Tunna blå linjen. Den verkar ha tappat sin charm lite.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards