Alla inlägg den 21 oktober 2022

Av Niclas Bernhardsson - 21 oktober 2022 23:00

Fredag morgon och jag hade vaknat flera gånger och fått gå och snyta mig. Ajdå! Förkylningen bröt visst ut men hyfsat lindrigt men jag meddelade Ullis att det nog inte blir någon löpning idag. Vi hade packat våra väskor igår kväll. 

På jobbet så bet jag ihop men kände mig ändå lite småseg och kanske var jag inte riktigt på tårna så efter att första lektionen var rätt svår att få att fungera så jag styrde snabbt om och gjorde det lite lättare på resten men det var ändå en tuff dag. Är man inte riktigt skärpt så märks det. 

När sista eleven var ute så satte jag mig ned och sorterade lite resultat och när jobbdagen var över tog jag bussen ned mot stan och mötte upp Ullis. Hon var klar med sina naglar och satt på en fik med barndomsvännen Inger och en släkting till Inger. Efter ett tag bröt vi upp och fikade med Inger på Espresso House, då jag har abonnemang där. Det blev även en liten kaka till kaffet och det var ljuvligt gott. 

Sen drog jag och Ullis till Pål Jungs hage och kollade in några affärer och köpte lite förbrukningsartiklar på Rusta. 

Fort hem och nu var jag riktigt hungrig och vi åt hyfsat direkt då vi kom hem. 

Sen drog vi till Safiren då Ullis skulle simma och jag simmade några längder själv. Tror det blev 200 eller 250 meter. Efter det så väntade jag i varmpoolen och när Ullis äntligen var klar blev det lite bastu innan vi drog hemåt och tittade på Bianca igen. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards