Alla inlägg den 24 maj 2023

Av Niclas Bernhardsson - 24 maj 2023 23:00

Onsdag och det var mycket på gång och snart skulle jag sjösätta mitt prov om träningslära och lite annat. Det oroade mig lite då jag råkat skapa det igen men nu i egen regi, det vill säga på mitt eget konto och mycket energi hade gått åt att få det till skolans konto. Det började dock med att jag hade missat att första lektionen med prov var imorgon och inte idag så jag fick styra om till att man fick välja att vara med på ytterligare en genomgång eller köra lite fritt. Lite eget ansvar alltså. 

Först var det dock lektion med Pingis-Johns klass och efter genomgången så hann vi köra en match. Trots att jag var lite stressad så lyckades jag på något sätt vinna matchen fastän John var bättre. Kul men lite surt ändå.

Sen var det simning och idag var eleverna grymma. Alla mina elever, som var där, klarade simtestet och det var kul. 

Hem på bussen och nu hade jag börjat bli seg. 

Så seg så tanken på träningen började rinna av mig men då Ullis skulle ut på promenad så kände jag att jag borde hoppa upp på cykeln och det blev mitt vanliga pass på 70 minuter. Det gick bättre än väntat och jag får vara nöjd. 

 



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards