Alla inlägg den 14 maj 2023

Av Niclas Bernhardsson - 14 maj 2023 23:00

Söndag och Felix vaknade visst upp och var riktigt sjuk. Han som skulle hjälpt till med tomten. Ullis och jag var i alla fall igång och körde på riktigt hårt. Så fort släpet var fullt så drog jag iväg och Ullis fixade med lite pinnar eller annat. Vi var grymt effektiva men helt klart rätt jobbigt. Till slut åkte vi med sista lasset och det var lite blandat så vi hälptes åt. 

Sen iväg till Stensund för att ta hem lite som vi ställt kvar och vi pratade lite med våra gamla grannar och gosade med några av deras hundar. Vi såg att vår plats inte var tagen och både Ullis och jag blev sugna på att kanske försöka komma tillbaka. På vägen hem bestämde vi oss för att se om det fanns plats för oss och jag skickade ett mail och frågade. 

Sen var det Eurovision och efter att ha köpt hem lite gott så bänkade vi oss och jäklars vad bra Lorén var! Wow! Det var lite klasskillnad och det såg ut att bli en jordskredsseger innan telefonrösterna kom in. Lite väl spännande men skall man verkligen räkna telefonrösterna? Det blir så sjukt partiskt. De flesta som röstar är ju typ de som invandrat från ett annat land. Eller så skaffar man en app där det verkligen är gratis att rösta. Då kanske det blir rättvist. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards