Alla inlägg den 13 maj 2023

Av Niclas Bernhardsson - 13 maj 2023 23:00

Lördag och idag skulle vi till Nävekvarn för att uppvakta gudsonen som blir 20 år. Lilla (?) Oliver som flyttat ut och bor med sin tjej i Nävekvarn som jag har noll koll på. Ullis och jag åkte dit med en present från oss nära och kära och det var en rätt lång slingrig väg ut dit. Enormt fint verkade det vara och det blev lite fika och allmänt prat. Kul! 

Efter passade vi på att åka till hamnen och kollade in. Det blev en liten glass också. Sen hemåt och på vägen hem köpte vi lite byxor på Lager 157. Sjukt billigt och de såg riktigt bra ut. 

Just ja! På vägen hem så åkte vi förbi Oxelösund, då vi var hungriga, men det visade sig att det var Oxelö marknad och det var sjukt mycket folk. Vi trängde oss förbi och träffade på Camilla och Carro samt deras barn. Lite gulligt när lilla Melissa tar min hand och håller kvar. 

Hemma igen så tog vi tag i träningen och det blev 70 minuter på cykeln men Ullis körde extra och passade på att springa lite på bandet efter.

På kvällen blev det lite mys framför teven men jag hann packa släpet med lite ris också. Imorgon skall vi försöka få rent på tomten. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards