Alla inlägg den 27 maj 2023

Av Niclas Bernhardsson - 27 maj 2023 23:00

Lördag och Ullis jobbade extra och jag passade på att försöka fixa klart det sista trädet. Det var trångt och bökigt och tog tid. Jag körde ett varv med nya gräsklipparen också och snart var Ullis hemma. 

Vi drog direkt mot Västerljungs blommor och där blev det inköp av lite allt möjligt. 

Hemma igen så började hon att plantera och jag fortsatte med trädet. Nu började det närma sig slutet och till slut trodde jag att jag var klar, det kändes i alla fall som det. 

På kvällen så tar Felix fram en fin morsdagspresent och Ullis blev jätteglad. Det var ett fint paket av skönhetsprodukter. Sen ser Ullis att några fina träningsklockor verkar ligga ute för helt fel pris och vi provade att beställa två par. Det var för övrigt samma modell som vi hade men då kan man ju bara byta när de börjar ta slut. Det var dock så billigt så jag misstänkte att det inte skulle fungera. 

På kvällen kikade vi lite på Let´s dance och Hampus var en värdig vinnare. 

Av den tänkta träningen blev det inget. Det får bli nya tag imorgon istället. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards