Alla inlägg den 8 maj 2023

Av Niclas Bernhardsson - 8 maj 2023 23:00

Måndag morgon och när jag var framme på skolan så var det hög tid att sätta upp orienteringskontroller men när jag skall fota av kontrollerna så går det inte att fota utan det verkar som att det inte går att lagra bilderna och jag misstänkte att det är något strul med betalningen. Jag har ju fått nytt bankkort, då det gamla gått ut, och nu verkar det som att det inte var uppdaterat i mobilen. Attans! Det skulle innebära att jag inte skulle ha något facit på en gång. Jag jobbade i alla fall på ordentligt och jag hann precis. Allt verkar fungera rätt bra och jag fick vara nöjd. Sen möte på det och försökte ta mig hem så fort som möjligt. 

När jag kommer fram till terminalen så går min buss precis iväg och jag försöker få den att stanna där den egentligen skall stanna men det går inget bra utan den åker bara förbi. Jag går förbi och köper några bra böcker och tar sedan nästa buss. 

Väl hemma så äter vi lite gott och tittar lite på Bytt är bytt och sedan lite på Noréns underbara resa. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards