Alla inlägg den 6 maj 2023

Av Niclas Bernhardsson - 6 maj 2023 23:00

Lördag och efter lite frukost så var jag ute i trädet och fixade med att att fortsätta gallra ur kronan. Jag satsade på att ta bort kronan i trädet och på teve, senare, så gick allt ut på att få kronan på Charles huvud. När jag hållt på ett tag ute i trädet så gick jag in och vilade och kikade lite på spektaklet på teve. Jag kom, efter ett tag, på mig själv med att titta mer i mobilen än på teve för visst var det lite långrandigt? Men å andra sidan så är det väl nu det skall vara pompa och ståt. 

Tiden gick och jag blev nog för trött av klättrandet så snart satt jag och funderade ut kluringar för ett kommande test. Återkommer i ärendet. 

När Ullis kom hem så hjälptes vi åt med att städa men jag körde lite mer i trädet och snart började det att ta form. Inne blev det superfint men jag kände att jag behövde få klart på trädet och eventuellt så har jag min speciella fikahörna klar där i slutet av sommaren. Kanske tidigare om allt går bra. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards