Alla inlägg den 1 maj 2023

Av Niclas Bernhardsson - 1 maj 2023 23:00

Måndag och det var skönt att sova ut och ha en extra dag ledigt. Efter frukosten så betalade jag in företagsskatten lite sent och det är lite surt att behöva betala skatt då man inte säljer så mycket. Det får jag i och för sig igen senare. Nu sålde jag dock ett par skates nyligen men det är sällsynt då jag jobbar heltid som lärare. 

Sen drog vi upp till stan, då Ullis ville köpa lite kläder, och det blev Kungens kurva. Hon hittade dock ingenting men så var vi inne på Claes Ohlson och där såg vi en prisvärd paviljong och varför inte. Den såg ut att vara stabil och fyllde våra önskemål så vi slog till. Dock var jag tvungen att springa ned till bilen och mäta om det var möjligt att få in det stora paket. Det gick genom att flytta fram passagerarsätet maximalt och sedan fick Ullis sitta i baksätet och slumra lite. 

På kvällen sedan så bara tog vi igenom oss. Det verkar som det behövdes efter helgens ansträngningar. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards