Alla inlägg den 4 maj 2023

Av Niclas Bernhardsson - 4 maj 2023 21:30

Torsdag och idag var det kartpromenader för hela slanten. Jag ville verkligen vara säker på att alla elever verkligen skulle få en rättvis och bra chans att lära sig hur man orienterar och jag var med hela tiden. Det var lektioner hela dagen och det började kännas lite i benen mot slutet och jag fick ihop över 25000 steg bara i skogen. Sen hann jag med bra bussar och på något konstigt sätt var jag till och med hemma före Ullis. På terminalen så träffade jag sjukt många gamla och nya elever och det var ett ständigt hejande och det var kul. Det var lite jobbigt på slutet av bussresan förresten. Jag var vaken ett bra tag men slaggade till sedan och när klockan ringer så är jag bara några hundra meter ifrån och det är lite lätt panik. Helt groggy stapplar jag ut från bussen och får stå i någon minut och vakna till. 

Jag kommer hem och passar på att plocka upp paviljongen, som vi ställt på altanen och det är sjukt mycket plast så det tog tid. 

Ullis kommer hem och vi äter lite gott och sedan går jag ut och förbereder för att få upp paviljongen och när det är dags måste jag ha hjälp av Ullis men det var nästan omöjligt på två personer men på något sätt så lyckades vi och vi kämpar på och sen är vi klara innan det är dags att gå in. Jag passar på att duscha och sen är det Elitstyrkans hemligheter och det är kul. Ullis tittar sedan på lite annat och jag passar på att blogga ikapp. Bra och mysig dag med älsklingen! 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards