Alla inlägg den 22 maj 2023

Av Niclas Bernhardsson - 22 maj 2023 23:00

Måndag och det var återigen dags att jobba lite. Riktigt skönt med lite lov men desto segare att komma igång igen. 

På skolan så hade jag planeringstid innan lunch men när jag skulle ha lektioner så kommer jag på att åttorna har tema-dag så det blev ännu mer planering och jag hann kika på mycket som jag inte hunnit förut, det blev kanon men en viss seghet infann sig. 

Möte på slutet och det blev man inte piggare av och sen bussen på det. 

Väl hemma så var tanken att simma lite och sen få till lite cykling men Ullis har lite strul med sin axel och jag saknade geist så det blev lite mat och slappa istället. På hela vägen hem på bussen hade jag dessutom funderat över en iq-fråga som jag inte blev klok på och skickade den till en smart kompis på kvällen. Inte heller han klarade av den men jag hade kommit över svaret men jag förstod inte hur man skulle tänka och det irriterade mig. 

Sen hade klockan tickat på och nu skrek hela kroppen efter träning eller rättare sagt hjärnan. Latheten fick läggas åt sidan och snart hade jag satt upp min trainercykel igen och jag satt och trampade mitt program på 70 minuter. Det skavde lite grand och inte spelade det någon roll att jag hade en bättre byxa utan det handlar nog mycket om att härda sig. Jag kommer ihåg hur det blev sist då jag körde mycket. 

Skönt pass och skönt att få in lite träning på träningskontot.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards